Moroccan Fans Of Korea ( 한국의 모로코 팬 )
Welcome to MFOK Forum !

This forum is Made for MFKs and Only MFKs.. You can join us If you're interested in Korean culture .. You're always welcome !

You guys can post whatever you want, just be organized, It doesn't matter if you spam.. Because we're all BIG SPAMMERS oh yeah !

Enjoy!

Join the forum, it's quick and easy

Moroccan Fans Of Korea ( 한국의 모로코 팬 )
Welcome to MFOK Forum !

This forum is Made for MFKs and Only MFKs.. You can join us If you're interested in Korean culture .. You're always welcome !

You guys can post whatever you want, just be organized, It doesn't matter if you spam.. Because we're all BIG SPAMMERS oh yeah !

Enjoy!
Moroccan Fans Of Korea ( 한국의 모로코 팬 )
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Antique Bakery

2 posters

Go down

Antique Bakery Empty Antique Bakery

Post  YuukiYeorim Mon Jul 18, 2011 6:58 pm

real GOOD movie i love it becauze of all the cakes and sweet ^^

AIGOO and too bcz of Yu Ah In


ENJOYYYY
[/b]
cat



YuukiYeorim
YuukiYeorim
New MFK
New MFK

Posts : 7
Join date : 2011-07-04

Back to top Go down

Antique Bakery Empty Re: Antique Bakery

Post  sarah Mon Jul 18, 2011 7:50 pm

Ce film vaut vraiment le succès qu'il a connue.Que dire mise à part que l'histoire est bonne et l'intrigue étonnante ! J'ai vraiment bien aimé, Jiho a vraiment une personnalité complexe je trouve, et il a remarquablement bien joué ! J'ai aimée ces quatre hommes, qui n'arrête pas de se chamailler ! les personnages sont bien plus touchant que la simple première opinion qu'on se fait d'eux et aussi bien plus complexes qu'on peut penser aux premières abord. Raaah, et puis j'adore Kim jaewook et son charme démoniaque!!!! Il est tellement charmant.. Un god quoi! quand ils parlent le français.. ahlala Leur accent est très mignonne et sexy ! même si je ne comprenais pas grand chose parfois, mais c'est tout a fait charment ! je trouve aussi que ce film permet de rappeler que les gens et la vie n'est ni toute blanche,ni toute noire et aussi ni totalement bonne,ni totalement mauvaise. C'est une question de point de vue puis aussi qu'il ne faut pas se fier aux apparences,les apparences sont souvent trompeuse et que les méchants ne sont pas toujours ce que l'on croit . bref c'est un film très coloré, charment et touchant, ce n'est pas un chef d'œuvre mais ça vaut le coup de vu~ :'D
sarah
sarah
New MFK
New MFK

Posts : 17
Join date : 2011-07-16
Age : 32
Location : Suju's dorm (♥)

http://minbun.tumblr.com

Back to top Go down

Antique Bakery Empty AIIISHH

Post  YuukiYeorim Mon Jul 18, 2011 8:40 pm

YOUU SOO RIGHHt SARAH ,
and there frensh so cuuttee , really i was so so shoked when i heard him ^^ and really i love the moviee even if there was a amberssed sceene but i like the storyy and the shoop i love all sweets and cakes ^^
AIGOOO so so so greaattAntique Bakery Tumblr_kruju8zSz91qa4uc1o1_500
YuukiYeorim
YuukiYeorim
New MFK
New MFK

Posts : 7
Join date : 2011-07-04

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum